måndag 8 maj 2017

Hela stan är full av tanter och tragik (Senaste listan)

Senaste inkomna sms? Enda gången jag använder sms är då min lärare eller psykolog skickar något. Så tar från whatsapp istället! Meddelandet gäller såhär: "Mitt senaste Hs spel gick dåligt :D" och kommer från N, Hs är då Hearthstone för er som inte vet som jag och N spelar. 

Senaste selfien?
Från en solig dag i april. 

Senaste presenten du fått? Hmm.. kommer faktiskt inte ihåg haha! 

Senaste smeknamnet? Får väldigt sällan smeknamn, eftersom det är sisådär svårt att komma på smeknamn från Johanna. Förr under min emo, scene och japan inspirerade-period så löd jag ju under namnet Katsikai. 

Senaste musikupptäckten? Inte senaste kanske men vad jag kommer ihåg iallafall, jag och N lyssnade på denna då vi körde till Juankoski och ja, Paleface är ju en kär favorit och hade inte lyssnat på denna förut så fastnade direkt. 


Senaste personen du sovit bredvid? N haha. 

Senaste cravingen? Fint väder men inte för varmt, och en iskall RedBull. (JA, har börjat dricka RB igen och nej det är ej bra men ska tona ner på det lite iallafall haha,) 

Senaste sporten du utövat? Hmm yoga om det räknas som en sport? Annars så simmade jag under december haha. 

Senaste klädinköpet? En fin kofta som jag hittade på loppis för 2 euro! 

Senaste roliga historien? Jag har svindåligt minne och nu kommer jag ju inte på vad jag hörde senast som var jätteroligt?

Senaste personen du träffade? Mami.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar