söndag 18 juni 2017

Shante you stay

Hej på er. Har haft det ganska stressigt och min hjärna har varit på full nivå så har varken haft tid eller ork att skriva här. 

Har börjat jobba igen vilket är otroligt skönt. Älskar miljön, personerna jag jobbar med och att känna mig behövd! Då jag jobbar så liksom försvinner allt negativt och jag bara tänker på arbetet.

Jag jobbar då alltså på Restaurang Rosenlund vid Aspegrens Trädgård, den finaste miljön i hela Jakobstad enligt mig.

Har inte haft tid till att göra det jag planerade i sommar, som att måla, läsa och städa eftersom jag alltid är slut efter arbetet, men det gör inget, får försöka göra det på kvällen bara eller senare i höst och dessutom så älskar jag ju jobbet. 

Är helt fast annars i Rupaul's drag race, ÄLSKAR. Älskar Rupaul och hela showen, det bästa är att i slutet av varje avsnitt så säger hon:

-"If you can't love yourself, how the hell you gonna love somebody else, can i get an amen?"

Vilket är så himla viktigt att komma ihåg. Nu ska jag kolla på drag queens, dricka grönt te och sedan försöka sova. Hoppas ni har det bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar