söndag 30 juli 2017

I en stad som alltid sover

Dagarna går och snart är sommaren förbi, jag har jobbat hela sommaren och kommer göra det ännu hela augusti på samma gång jag är i skolan. Det känns skönt att jobba, älskar ju mitt jobb, älskar att jobba med kundservice och jag känner mig behövd. Jag tror att jag verkligen vill jobba på restaurang i framtiden, för jag "tycker om" stressen och alla de dåliga tankarna försvinner direkt då jag börjar jobba och jag känner mig så kallad "proffessionell". Jag älskar miljön, personalen och själva jobbet, det gör jag verkligen!
Jag och N firar 7 månader tillsammans och jag är fortfande "nykär". Alla förhållanden har sina upp och nedgångar, men just nu så går det bra trots att vi ses ändå "sällan" då det är distansförhållande och vi ses bara på helgerna. 

Ska dessutom ta en vit månad nu i augusti och vara borta från alkohol. Känns som att det blivit lite mer ofta nu under sommaren och jag klarar inte av för mycket alkohol pga rädd för framtida missbruk. Men ändå, är taggad på att dricka en alkoholfri öl som smakar äppel som N tipsade mig om, ska bara se om jag hittar den i butiken,
Har spelat väldigt mycket Pokemon Go under de senaste dagarna (eller snarare hela året), eftersom Niantic släppte legendaries, har ännu bara fått en, och den fick jag igår efter att ha försökt i en hel vecka! Den jag har är en Articuno. N har både Articuno och Lugia vilket jag är så jkla avundsjuk över haha! Hoppas jag får en Lugia denhär veckan iallafall och en till Articuno. Imorgon släpper de en ny legendary som då är Moltres och som man kan fånga bara till söndag den 6:e augusti. Haha, får hoppas att jag hinner få en Moltres bara! 

Ska försöka att uppdatera er mer och börja skriva mer inlägg om vad jag gör om dagarna och kanske liter mera om spiritualitet, yoga och meditation kanske? Vad vill ni läsa om? Har ni något speciellt inlägg ni skulle vilja att jag knåpar ihop? Iallafall, ha en skön söndag kväll och så hörs vi troligen väldigt snart. Puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar